شناسهٔ خبر: 15791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی راه‌های روستایی هشترود در آذربایجان‌شرقی/ راه ارتباطی ۳۰ روستای مراغه مسدود است

برف روبی رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در آذربایجان‌شرقی از بازگشائی راه‌های مسدود شده روستائی خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه بارش برف در این شهرستان موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال گفت: با همت و تلاش ۷ اکیپ راهداری این شهرستان راه ارتباطی ۴۰ روستا که به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر تمام محورهای شهری و روستایی شهرستان هشترود باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود ادامه داد: رانندگان و همشهریان عزیز به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده ها از تردد غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شده و سپس اقدام به سفر کنند.

اوشال حجم عملیات برف‌روبی را ۱۰۰ هزار مترمکعب و مقدار نمک مصرف شده را ۴۰ تن اعلام کرد.

همچنین ناصر حمیدی رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه روز شنبه گفت: بارش سنگین برف چند روز گذشته موجب مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۷۰ روستا شده بود که با تلاش همکاران راهداری راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستا بازگشائی شد.

وی افزود: گروه‌های راهداری این شهرستان برای بازگشایی محورهای مسدود شده روستائی ,عازم این محورها شده‌اند.

وی ادامه داد: در صورت فروکش کردن کولاک محورهای روستائی تا پایان وقت امروز بازگشائی می‌شود.

به گفته حمیدی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بخصوص محور ارتباطی مراغه - هشترود باز و و تردد ایمن خودروها در آن‌ها در جریان است.

وی گفت: مسافران و رانندگانی که قصد خروج از این شهر را دارند، می‌توانند با شماره های ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند.

نظر شما