شناسهٔ خبر: 157920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

۶۰۲ خانواده در آذربایجان شرقی صاحب زمین رایگان می‌شوند

22 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دهه فجر، ۶۰۲ خانواده در استان صاحب زمین رایگان می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در پخش زنده شبکه استانی سهند گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از طرح‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و سیاست‌های کلی آن نیز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) ابلاغ شده است و بارها مورد تأکید ایشان قرار گرفته و در همین راستا کلیه دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت خود موظف به اجرای آن هستند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم گام‌های مهم و اساسی در زمینه تحقق اهداف جوانی جمعیت برداشته و مجموعه راه و شهرسازی نیز در حوزه واگذاری قطعه زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت عهده‌دار مسئولیت است.

موسوی با اشاره به عملکرد استان آذربایجان شرقی در مورد طرح جوانی جمعیت گفت: خوشبختانه در ایام الله دهه فجر امسال که در آن قرار داریم، مقرر شده است تا به ۶۰۲ خانواده حائز شرایط، قطعه زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شود.

شایان‌ذکر است بر اساس قانون جوانی جمعیت، تمام خانواده‌هایی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و فرزند سوم آنها بعد از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده، می‌توانند برای دریافت زمین رایگان اقدام کنند.