شناسهٔ خبر: 157980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار لرستان انجام شد؛

افتتاح ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت

روکش آسفالت به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور استاندار لرستان، ۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محور های فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، طی مراسمی امروز با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان، دالوند معاون عمرانی استانداری، حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت، مسلم مرادی فرماندار، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان دیگر مسئولین شهرستانی،۱۰۲ کیلومتر روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در شهرستان کوهدشت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آسان لرستان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه و طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حوزه‌های حمل و نقل، راه روستایی و راهداری با اعتبار ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی به پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان کوهدشت در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تصریح‌کرد: این ۱۰۲ کیلومتر شامل روکش آسفالت حفاظتی اسلامی سیل در ۱۳ محور روستایی به طول ۷۵ کیلومتر، احداث و آسفالت محور روستایی ضرون به طول ۸ کیلومتر، محور روستایی گدارگه به طول ۶ کیلومتر، هومیان به طول ۶ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شیروانی اضافه‌کرد: روکش آسفالت محور گراب به طول ۴ کیلومتر و محور کوهنانی به طول ۳ کیلومتر از جمله پروژه‌های راهداری است که در شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید.