شناسهٔ خبر: 157990 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)؛

پایش میزان رضایتمندی فرماندهان کشتی‌های متردد انجام شد

بندر امام خمینی اقدامات مؤثر به منظور رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) به دنبال پایش مستمر میزان رضایت‌ کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) به همت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، سجاد سبزیوند معاون امور دریایی این اداره کل گفت: به دنبال پایش مستمر میزان رضایت‌ کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) به همت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات مؤثر به منظور رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتی‌های ورودی به این مجتمع بزرگ بندری انجام شد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) سالانه پذیرای حدود دو هزار فروند کشتی اقیانوس‌پیمای ایرانی و خارجی است که کیفیت عملکرد بخش‌های مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزه‌ها به منظور فراهم کردن رفاه نسبی خدمه کشتی‌ها از اهم اهداف این اداره به شمار می‌آید.

سبزیوند ادامه داد: از ابتدای سال جاری با مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره به بیش از ۲۸۰ فروند کشتی به طور تصادفی میزان رضایت‌مندی فرماندهان شناورها احصا و انجام اقدامات مؤثر برای رفع آنها پرداخته شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه این رسیدگی‌ها که به اذعان اکثر فرماندهان شناورها اقدامی منحصر به فرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر در سایر کشورهای خارجی بوده، رضایت‌مندی بیشتر، اعتماد و همبستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولان بندری حاصل شده است.

معاون امور دریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات مورد نیاز شناورهای ورودی، علاوه بر ارتقاء رضایتمندی خدماتی و اداری با خاطره‌ی خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک کنند.