شناسهٔ خبر: 158004 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر به استان قزوین انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی خدمات زیربنایی شهرک عظیمیه با حضور وزیر راه و شهرسازی

افتتاح عملیات اجرایی خدمات زیربنایی شامل اجرای فاز یک برق رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه قزوین و احداث دو باب مخزن ذخیره آب با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش در ادامه سفر یک روزه خود و هیات همراه به استان قزوین در مراسم عملیات اجرایی فاز یک برق رسانی و آبرسانی شهرک عظیمیه قزوین شرکت کرد و در این مراسم عملیات احداث ۱۲ کیلومتر شبکه دو مداره ۲۰ کیلوواتی برق با نصب پنج دستگاه پست هوایی و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال با هدف برق رسانی تا ۶ ماه آینده، آغاز شد.

همچنین احداث دو باب مخزن ذخیره آب به حجم چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب با خط انتقال ۲ هزار و ۳۵۰ متر و با اعتبار اولیه پیمان به مبلغ ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال برای آبرسانی به این شهرک با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به همراه هیاتی و به منظور بازدید از پروژه آزادراهی قزوین - تنکابن، واگذاری و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان، عملیات آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در سه شهرستان استان، افتتاح طرح‌های راهداری، بازدید از عملیات خدمات زیربنایی در شهرک عظیمیه، حضور جشن جوانی جمعیت و شرکت در نشست شورای مسکن به استان قزوین سفر کرده است.