شناسهٔ خبر: 158017 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه انجام شد؛

انجام ۱۱۸ پرواز و جابه‌جایی ۱۷۲۰۴ نفر مسافر در فرودگاه شهید مدنی تبریز

اربعین فرودگاه تبریز مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از انجام ۱۱۸ پرواز و جابه‌جایی ۱۷۲۰۴ نفر مسافر طی روزهای روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه در فرودگاه شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری رامین آذری مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با افزایش چشمگیر مسافر به مقصد شهر تبریز مواجه هستیم که با حمایت سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت ریاست محترم سازمان و افزایش پرواز ها شاهد رضایتمندی مردم عزیز بودیم.

وی با اشاره به آمار تعداد پرواز و مسافر فرودگاه شهید مدنی تبریز در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از تردد مسافرین در فرودگاه تبریز با امنیت و ایمنی کامل خبر داد و به گزارش این سه روز پرداخت که بر این اساس؛ پروازهای داخلی: ۹۶ پرواز و  ۱۳۴۷۴ نفر، پروازهای خارجی: ۲۲ پرواز و ۳۷۳۰ نفر مسافر و در مجموع ۱۱۸ پرواز و ۱۷۲۰۴ نفر مسافر در این روزها جابه‌جا شدند.

 آذری افزود: طی ۱۰ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۷۷۶ پرواز داخلی و خارجی با جابه‌جایی تعداد ۱۳۴۳۴۸۳ مسافر انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب با افزایش ۱۳ و ۱۰ درصدی همراه بوده‌ایم.

در پایان مدیر فرودگاه های استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به دستور کاپیتان محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری و رییس کمیته امنیت کشور، این کمیته به منظور بررسی موضوعات امنیتی و بهبود خدمات رسانی به مسافرین عزیز تشکیل شد.