شناسهٔ خبر: 158045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

راهپیمایی 22 بهمن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: مردم عزیز کشور در راه انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده و همواره پای انقلاب و نظام هستند و هرگز نمی‌خواهند خدشه‌ای به آن وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن، غرفه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز واقع در میدان جمهوری کرج با استقبال پرشور مردم رونق گرفت.

اجرای موسیقی، پذیرایی و عرضه محصولات فرهنگی بخشی از برنامه‌های این غرفه بود. همچنین در این غرفه برنامه‌هایی هم برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم راهپیمایی اجرا شد.

علاوه بر برپایی غرفه در مسیر این راهپیمایی باشکوه، مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی بار دیگر با آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی، تجدید بیعت کردند.

در این راهپیمایی، خانواده بزرگ راهداری البرز، با ندای استکبارستیزی و رهایی از وابستگی‌ها، نشان دادند همواره مدافع اسلام، آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و پیرو رهبری و ولایت هستند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را با حضور گسترده و منسجم مردم ایران اسلامی جشن می‌گیریم.

وی افزود: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز همه معادلات استکبار جهانی درباره کشور عزیزمان را برهم زد چرا که مردم همیشه در صحنه استان البرز با حضور پرشور خود در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان نشان دادند که ذره‌ای از آرمان‌های نظام و شهدا و عهد و پیمانشان با رهبر معظم انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

این مسئول با اشاره به شکست شرم‌آور توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: بدون‌شک راهپیمایی امروز صفحه دیگری بر کتاب زرین افتخارات ایران اسلامی در مسیر مقابله با استکبار جهانی خواهد افزود.

زندی‌فر با تاکید براینکه مردم برای به دست‌آوردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی  کشیدند، گفت: مردم عزیز کشور در راه انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده و همواره پای انقلاب و نظام هستند و هرگز نمی‌خواهند خدشه‌ای به آن وارد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در این انتخابات عنوان کرد: جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات یکی و هر دو برای تایید نظام است و در هر دو باید حضور پیدا کرد.