شناسهٔ خبر: 158055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

افزایش اعتبارات ملی و استانی در دولت سیزدهم

افزایش چشمگیر اعتبارات ملی و استانی در دولت سیزدهم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش چشمگیر اعتبارات ملی و استانی دردولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد شاخص معاونت توسعه مدیریت در ۹۲۲ روز خدمت ماندگار از ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اظهار کرد: تخصیص ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به‌عنوان اعتبارات ابلاغی کل نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی گفت: در این مدت یک‌هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان به‌عنوان اعتبارات ملی و همچنین مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان به عنوان اعتبار ابلاغی استانی در دولت سیزدهم جذب شده‌است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ۲۲۶ همکار شامل کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز استان و مراجعه کنندگان ۲۷۲۴۷ نفر ساعت دوره‌های تخصصی آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی برای همکاران برگزار شده‌است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه گفت: اجرای ۴ پروژه عمرانی اصلاح، تعمیرات و بازسازی در ساختمان‌های اداره کل راه و شهرسازی استان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان انجام گرفته است.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان اردبیل جهت ارتقا معیشت همکاران شاغل و بازنشسته، بیش از ۴۲ میلیارد ریال به‌عنوان وام ضروری و به‌صورت قرض الحسنه به ۱۲۴ نفر از همکاران پرداخت شده‌است.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده کار و خدمات رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دو حوزه مهم ساخت ساختمان، مسکن و راه تلاش می‌کنیم با رایزنی و پیگیری از مدیران عالی وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی سطح حقوق و معیشت همکاران عزیز را ارتقا دهیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح‌کرد: با توجه به ابلاغ قانون حمایت از ایثارگران تعداد ۷ نفر از از همکاران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مشمول این قانون بودند که تبدیل وضعیت آنها انجام و احکام استخدام رسمی آنها صادر شده و پیگیر وضعیت استخدامی سایر همکاران زحمت کش شرکتی و قراردادی هستیم.