شناسهٔ خبر: 158132 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ عملیات تکمیلی پروژه واریانت چشمه شیرین بدره در محور ایلام- دره شهر به زمین زده شد

کلنگ زنی راه سازی چشمه شیرین .JPG عملیات تکمیلی پروژه واریانت چشمه شیرین بدره در محور ایلام- دره شهر در راستای ارتقای مسیر ایلام- دره شهر به چهار خطه و ایمن سازی محور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی در مراسم کلنگ زنی عملیات تکمیلی پروژه واریانت چشمه شیرین بدره گفت: کل محور ایلام- دره شهر- پل گاومیش ان برای تبدیل به چهار خطه و بزرگراه در دستور کار قرار دارد و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و اداره کل راه و شهرسازی استان با اولویت حذف نقاط پر حادثه چند پروژه مهم در این راستا به مرحله اجرا رسانده‌اند و در حال عملیات راه‌سازی آنها هستند و امروز نیز عملیات اجرایی یکی دیگر از این نقاط محور در منطقه چشمه شیرین با حضور استاندار ایلام آغاز شد.

وی در خصوص راه‌سازی منطقه چشمه شیرین گفت: طول این پروژه ۸ کیلومتر است با دو تقاطع غیر همسطح که برای احداث آن یک پل بزرگ و ۱۵ پل متوسط ساخته خواهد شد.

دوستی قرارداد اولیه این طرح (چهار خطه) را بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با احداث این پروژه پیچ‌های پرحادثه و گردنه سخت گذر چشمه شیرین حذف خواهد شد.