شناسهٔ خبر: 158135 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

پیام رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت فرارسیدن ۲۲بهمن

تاجبخش سازمان هواشناسی رئیس سازمان هواشناسی کشور فرارسیدن ۲۲بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پیام تبریک سحر تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی کشور به مناسبت فرارسیدن ۲۲بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: 

والفجر سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست. دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را در شرایطی آغاز می‌کنیم که جهانیان مبهوت قدرت، توان و اراده ایران و ایرانی هستند، در شرایطی که علی رغم فشارهای مختلف از تهدید، فشار اقتصادی و تحریم گرفته تا انواع جنگ‌های روانی و تلاش برای ناامید کردن مردم، ملت غیور ایران تمام دستاویزهای دشمنان را با اراده پولادین خود به سخره گرفته و نشان می‌دهند دیار آرش کمانگیرها، رستم‌ها و تختی‌ها اکنون به دلاورانی از نوع سردار سلیمانی هایش می‌نازد و دلاوری و مردانگی همواره بر تارک و تاریخ این سرزمین ثبت شده و می‌درخشد.

اینجانب فرارسیدن سالروز ۲۲ بهمن را خدمت ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.