شناسهٔ خبر: 158170 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها منصوب شد

انتصاب علی عبدی به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی این شرکت منصوب و جایگزین امیرحسین تابع‌جماعت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی عبدی به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی این شرکت منصوب و جایگزین امیرحسین تابع‌جماعت شد.

در حکم کاپیتان رضا نخجوانی آمده است: امید است با اتکا به خداوند متعال، اهتمام لازم در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه‌های کلان به‌ویژه بهره‌برداری مناسب از فرودگاه‌ها، ایر تاکسی، بسترسازی مناسب در زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ساخت ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی مهرآباد، هوشمندسازی فرودگاه‌ها و تحقق اهداف دولت الکترونیک را به عمل آورید.

گفتنی است؛ عبدی، دانشجوی دکترای کارآفرینی (دانشگاه تهران) و کارشناسی‌ارشد کسب و کارهای جدید (دانشگاه تهران)، در کارنامه خود سابقه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره چند شرکت را دارد.

بنا بر این گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا نخجوانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی که روز دوشنبه با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان، مشاوران و مدیران‌کل زیرمجموعه این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: سوابق علمی و خدمتی آقای عبدی گویای دانش و تجربه ایشان است و با استفاده از همین ظرفیت می‌توانیم شاهد پیشبرد و تحقق پروژه‌های کلانی از جمله احداث ترمینال ۱۲۰ هزار متری فرودگاه بین‌المللی مهرآباد باشیم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تأکید کرد: به‌عنوان دستگاه زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی و متولی فرودگاه‌ها، تمام توان خود را پای کار آورده‌ایم تا با اتمام پروژه‌هایی چون ترمینال فرودگاه مهرآباد، بهره‌برداری مناسب از فرودگاه‌ها، هوشمندسازی فرودگاه‌ها، ایر تاکسی و تحقق اهداف دولت الکترونیک به‌سهم خود گامی برای اعتلای ایران اسلامی برداریم.

علی عبدی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی نیز در این مراسم گفت: با استفاده از ظرفیت متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و بهره‌گیری از علوم روز و تجربیات موفق کشورهای دیگر، به‌دنبال ارتقای منابع درآمدی و نیز قرار گرفتن در مسیر صحیح توسعه هستیم.