شناسهٔ خبر: 158182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام بیش از ۶۰۰ نفر در هفتمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر اجرایی همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان در خراسان رضوی از ثبت نام بیش از ۶۰۰ نفر تا کنون در هفتمین همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، فرزاد منجمی مدیر اجرایی همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان گفت: تدارک لازم در خصوص برگزاری هفتمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با نگاهی ویژه به ساختمان‌های متداول در ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن ماه سال جاری در مجموعه هتل پردیسان مشهد در دستور کار دبیرخانه دایمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

مدیر اجرایی همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از متقاضیان حضور در دوره‌های ارتقا پایه در این همایش ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تقاضای حضور در این همایش همانند دوره‌های گذشته این دبیرخانه با استقبال فراوان شرکت‌کنندگان مواجه بوده است

 منجمی اعلام‌کرد: تمامی تلاش‌های همکاران و عوامل اجرایی بر این مبناست که شرکت‌کنندگان، بهره مندی کافی را از این رویداد داشته‌باشند.

وی افزود: در کنار این رویداد، نمایشگاه جانبی به‌صورتی برنامه ریزی گردیده تا شرکت کنندگان بتوانند ازغرفه های، شرکت‌های دارای تولیدات محصولات نوین بازدید داشته‌باشند.

مدیر اجرایی همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در پایان از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص برگزاری مشترک این همایش تقدیر و تشکر کرد.