شناسهٔ خبر: 158263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه

تبریک اعیاد شعبانیه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی اعیاد بزرگ شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام تبریک خدایار باقری هارونی بدین شرح است:

(إنَّما سُمِّیَ شَعبانُ لأِنَّهُ یَتَشَعَّبُ فیهِ أرزاقُ المُؤمِنینَ)
این ماه، شعبان نامیده شد، زیرا روزی مؤمنان در این ماه قسمت می‌شود.» (ثواب الاعمال صفحه ۶۲)
فرا رسیدن ایام پر خیر و برکت ماه مبارک شعبان المعظم، مزین به ولادت ائمه اطهار از آسمان ولایت و امامت است که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنان هستند.
نامگذاری میلاد با سعادت سرور و سالار و پیشوای آزادگی، حضرت امام حسین (ع) به روز پاسدار و ولادت فرخنده بزرگ علمدار عرصه ایثار و حماسه ساز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

 بی تردید پاسداران، جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم نیز با الگو گیری از بزرگمردان دشت نینوا، با فداکاری خود سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.


اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت بویژه ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، جانبازانِ همکار و جامعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه الهی مسألت دارم.