شناسهٔ خبر: 158316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد؛

بررسی و پایش آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی  مسکن در استان خراسان رضوی 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه هم‌افزایی با روسای ادارات شهرستان ها به ریاست مسئول اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن برگزار و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ جلسه هم افزایی با حضور سعید غضنفری پور مسئول اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل و کلیه روسای ادارات در سالن جلسات شهید زین العابدین زاهد مقدم برگزار شد.

غضنفری پور در ابتدای این نشست آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساخت مسکن در استان را تشریح کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال عملیات اجرایی ساخت حدود ۱۴ هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

مسئول اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل ادامه‌داد: تاکنون زمین برای ساخت حدود ۱۲۷ هزار واحد در خراسان رضوی تأمین شده است و مراحل دیگر همچون طراحی، تفکیک، مصوبات کمیسیون ماده پنج، کارگروه زیربنایی و الحاق محدوده در حال انجام است؛ که به‌دنبال آن ساخت مسکن و تحویل آنها به مردم انجام می‌شود.
در پایان عضنفری پور بر تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن و ضرورت تعامل بین دستگاهی جهت رفع موانع اجرایی تأکید و راهکارهای عملیاتی رفع مشکلات را به‌طور مثال تسهیل‌گری، استفاده از حلقه‌های میانی و مشارکت مردمی ارایه کرد.