شناسهٔ خبر: 158338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در زنجان برگزار شد

پدافند 1 نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

زنجان- پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی- روز سه‌شنبه با حضور مجید خیرآبادی رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، سیروس محمدیاری مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان و مدیران بحران و پدافند غیرعامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیرعامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در  اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

این نشست به منظور ارتقاع سطح ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

در این نشست مدیران ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه، شامل؛ اداره کل هواشناسی استان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرودگاه شهدای زنجان، راه‌آهن شمال‌غرب کشور و بنیاد مسکن استان، عملکرد مجموعه‌های خود را در سال گذشته و همچنین برنامه‌های در دست اجرا و در نظر گرفته شده برای این حوزه را در سال جاری عنوان کرده و راهکارهای افزایش کمی و کیفی عملکرد ادارات به منظور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در استان زنجان را ارائه دادند.