شناسهٔ خبر: 158383 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل راه‌آهن:

بسیج در همه ارکان راه‌آهن از سیر و حرکت تا سیاستگذاری و اجرا شرکت کند

صالحی مدیر عامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه بسیج را نه فقط در شعائر، بلکه باید همچون شجره طیبه در همه ارکان راه‌آهن از جمله سیر و حرکت، سیاستگذاری، اجرا و … دید، تاکید کرد: ما تمام قد در کنار بسیجیان راه‌آهن هستیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی- با حضور سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، هشتمین همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج راه آهن سراسر کشور روز سه‌شنبه مورخ ۲۴ بهمن در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

در این نشست، محمد مصطفوی فرمانده بسیج راه‌آهن، سرهنگ قاسم ممی‌خانی مسئول بسیج ادارات و کارمندان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاهانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ، حامد نوری مشاور مدیرعامل راه‌آهن در امور ایثارگران، سرگرد رضا محب جانشین فرمانده بسیج راه‌آهن، ارجونی مدیرکل راه‌آهن کرمان، انصاری مدیرکل راه‌آهن فارس، ناصر کرمی سرپرست دفتر تنظیم‌گری به‌همراه دیگر فرماندهان پایگاه‌های بسیج مناطق راه‌آهن حضور داشتند.

صالحی در این نشست، با بیان اینکه گام نخست در بسیجی بودن، دنباله‌روی از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: بسیجیان باید توانمند و نمونه باشند تا مدیران بتوانند آن‌ها را برای پست‌های حساس انتخاب کنند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ سپاس‌گزاری و قدرشناسی تأکید کرد و عنوان داشت: ناسپاسی بر خلاف فرهنگ قرآنی است و بسیجیان راه‌آهن باید به‌عنوان سرباز انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، این فرهنگ را در راه‌آهن گسترش دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه، ضمن تأکید بر لزوم افزایش دو برابری بودجه بسیج مناطق راه‌آهن تا پایان سال، خاطرنشان کرد: در این ۳۵ روز مانده تا پایان سال، از بسیج مناطق انتظار می‌رود تا از فرصت‌ها و اعیاد، در جهت ترویج فرهنگ بسیج استفاده‌کنند.

صالحی تأکید کرد: اگر بسیج را فقط در شعایر ببینیم، به بسیج ظلم کرده‌ایم؛ بلکه بسیج باید به‌عنوان شجره طیبه در همه ارکان راه‌آهن از جمله سیر و حرکت، سیاستگذاری، اجرا و … دیده شود.

وی با بیان اینکه از بسیج به‌عنوان بازوی قدرتمند در دولت سیزدهم، برای داشتن راه‌آهن قدرتمند، ایران توانمند حساب می‌کنیم، تأکید کرد: ما تمام‌قد در کنار بسیجیان راه‌آهن هستیم.