شناسهٔ خبر: 158389 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

۱۲ پرواز فوق العاده "هما" به قطر برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا

ببینید | برگزاری جلسه ستاد سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" گفت: در مدت برگزاری مسابقات ایران در جام ملت‌های آسیا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ۱۲ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت به قطر را برنامه‌ریزی و انجام داد.

شمس الدین فرزادی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از برنامه‌ریزی و انجام ۱۲ پرواز فوق العاده رفت و برگشت در مدت برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در قطر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" خبر داد و گفت: در این دوره برای علاقه‌مندان این مسابقات پروازهایی از دو  فرودگاه تهران و شیراز به مقصد دوحه انجام شد.

مدیر عامل “هما” ادامه داد: در بازه زمانی ۲۳ دی تا ١٩ بهمن ١٤٠٢، تعداد ۷ پرواز رفت و ۶ پرواز برگشت انجام شد که با این تعداد پرواز در مجموع ۵۳۰ صندلی در این مدت ارائه و به نوعی ۹۵ درصد از ظرفیت مسیر  استفاده شد.

وی درباره مسیرهای پروازی گفت: ۴ پرواز مستقیم از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به دوحه، ۲ پرواز از شیراز و یک پرواز در مسیر فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) -شیراز- دوحه - فرودگاه امام(ره) انجام شد.

فرزادی پور به روزهای پروازهای برنامه ای  "هما" به مقصد دوحه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از شیراز به دوحه و در روزهای سه شنبه هر هفته از فرودگاه لار به فرودگاه دوحه پرواز انجام می‌شود.