شناسهٔ خبر: 158404 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار و آماده باش کامل نیروهای راهداری لرستان در محورهای مواصلاتی

مهندس شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان از آماده باش کامل نیروهای راهداری در تمام محورهای مواصلاتی این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار داشت: در پی هشدار هواشناسی (سطح نارنجی) و ورود سامانه بارشی به استان، درحال حاضر ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین  در ۳۸ پایگاه جاده‌ای در محور های مواصلاتی استان مستقر و به حالت آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: ضمن تمهیدات به عمل آمده، به کلیه کاربران راه ها توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیر ضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن گشته و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت حتماً هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در ادامه از مردم خواست تا قبل از اقدام به سفرهای برون شهری، حتما جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها، از طریق تلفن گویا یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری و شبانه پرهیز کنند.