شناسهٔ خبر: 158416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی خراسان رضوی به مسافران خدمت رسانی می‌کنند

مجتمع های خدماتی رفاهی در خراسان رضوی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کلّ راهداری و حمل و نقل جادّه ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۵۹ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان به مسافران و زائران خدمات ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، محمود آنـت معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده بخش خصوصی از ابتدا تا کنون مبلغی بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال و سرمایه گذاری بخش دولتی ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری در مقایسه با پارسال ۸۹ درصد افزایش داشته، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار باب مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی و ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی به مرحله بهره برداری رسیده است.

محمود آنـت همچنین تعداد مجتمع های خدمات رفاهی بین جادّه ای در حال ساخت در خراسان رضوی را ۴۰ مجتمع عنوان کرد و اذعان کرد: مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی می بایست به بهترین نحو ممکن آماده استقبال و خدمت رسانی به میهمانان نوروزی و زائران بارگاه منوّر امام رضا(ع) شود.

خراسان رضـوی با وجود بارگاه منوّر و ملکوتی امام هشتم شیعیان و ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه پایتخت معنوی ایران اسلامی است که سالانه پذیرای میلیون ها زائر و مسافر می باشد.