شناسهٔ خبر: 158457 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تعیین‌تکلیف پروازهای چارتر کیش و قشم توسط سازمان هواپیمایی

لوگو سازمان هواپیمایی کشوری سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو  با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، اظهار کرد: این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می‌کند.

وی افزود: تابستان امسال  سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد که پروازهای چارتری در همه مسیرهای داخلی غیر از مناطق نفت‌خیز، ممنوع است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اما در ایام کم تقاضای سفر و در راستای توسعه گردشگری جزایر کیش و قشم، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم‌گیری شد که پروازهای کیش و قشم از ممنوعیت چارتر خارج شود.

یازرلو تصریح کرد: اعتبار بخشنامه اخیر تا پایان بهمن ۱۴۰۲ قید شده بود و سیاست جدید سازمان در اینخصوص در اوایل هفته آینده بعد از رصد بازار و بررسی‌های کارشناسی به ذینفعان اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: اینکه عنوان شده است پروازهای چارتری کیش و قشم پایان بهمن ماه به پایان می‌رسد، صحیح نیست، بلکه این موضوع در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری پس از همه بررسی‌ها نتیجه نهایی را به زودی اعلام خواهد کرد.