شناسهٔ خبر: 158479 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل حوزه ریاست و ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور:

ارزیابی عملکرد موجب پویایی در سازمان‌ها می‌شود

حسن پور هواشناسی مدیرکل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور گفت: ارزیابی عملکرد در سازمان‌ها نقش مهمی دارد که یکی از آنها پویایی و ارتقاء بیلان کاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، عبدالرسول حسن پور عصر امروز در جلسه هماهنگی ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: اگرچه حضور سازمان هواشناسی  کشور در جمع سه دستگاه برتر حوزه عمومی، امنیتی و قضایی جشنواره شهید رجایی یک موفقیت خوب برای سازمان محسوب می شود اما به عقیده من جایگاه سازمان بالاتر از اینها است.

وی با بیان اینکه این موفقیت پس از سال‌ها حاصل شده است، افزود: بررسی عملکرد سازمان در جشنواره های ادوار شهید رجایی نشان می دهد که در سال های اخیر سازمان همواره در بین دستگاه های برتر وزارت راه و شهرسازی قرار داشته است.

مدیرکل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بی شک این موفقیت ها بدون همدلی و همراهی همکاران بخش های تخصصی و عمومی و حمایت های مقام عالی سازمان حاصل نمی شد. امیدواریم این مسیر همچنان با همین جدیت و عزم موجود ادامه یابد.

حسن پور تصریح کرد: یکی از مزیت های ارزیابی پویایی سازمان هاست که اگر از آن غفلت شود به طور قطع در سازمان ها پویایی شکل نمی‌گیرد.

وی افزود: ارزیابی سبب ارتقاء کیفیت خدمات سازمان ها می شود همچنان که ما شاهدیم در چند سال اخیر به خوبی در سازمان هواشناسی نیز رخ داده و کیفیت خدمات ارتقاء یافته است.

مدیرکل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور گفت: در جشنواره آتی شهید رجایی مسئولیت بیشتری بر عهده داریم که انتظار می‌رود همچون سال های اخیر و حتی بهتر از گذشته بتوانیم در رده‌های بالای ارزیابی قرار گیریم.