شناسهٔ خبر: 158482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با مشارکت ۲۰۰۰ میلیارد ریالی وزارت نفت انجام شد؛

آغاز عملیات بهسازی محور نمازگاه-تنگ ارم بوشهر

آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور نمازگاه_ تنگ ارم بوشهر توأمان با اعیاد شعبانیه و با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان، عملیات اجرایی بهسازی محور نمازگاه - تنگ ارم با مشارکت ۲۰۰۰ میلیارد ریالی وزارت نفت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) توأمان با اعیاد شعبانیه و با حضور استاندار بوشهر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار و امام جمعه دشتستان و جمعی از مدیران استانی و محلی، عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور «نمازگاه-تنگ ارم» دشتستان آغاز شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آئین گفت: تعریض جاده «نمازگاه- تنگ ارم» از خواسته‌ها و مطالبات همیشگی مردم بخش ارم و بوشکان بوده که اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 محمدی زاده افزود: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و بهبود وضعیت حمل و نقل بار و مسافر از مهمترین اهداف اجرای پروژه تعریض جاده نمازگاه-تنگ ارم - بوشکان است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت برای این پروژه هزینه می شود.

محمدی زاده تصریح کرد: تزریق به موقع اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می بریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز گفت: تعریض و بهسازی این محور پرتصادف از خواسته های دیرینه مردم بخش ارم دشتستان بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم محقق شد.

عبدالکریم اخترشناس درخصوص جزییات فنی این پروژه بیان کرد: بهسازی و تعریض محور «نمازگاه- تنگ ارم» به طول ۱۲ کیلومتر در قالب دو فاز اجرا می شود.

اخترشناس ادامه داد: این جاده به عنوان محور ارتباطی بخش ارم به مرکز شهرستان دشتستان دارای پیچ ها و شیب‌های تند، عرض کم و نداشتن شانه جزو نقاط حادثه خیز می باشد که در قالب این پروژه عرض جاده از ۵/۵ متر فعلی به ۹ متر ارتقاء می یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تامین به موقع اعتبارات، بهسازی محور «نمازگاه-تنگ ارم» تا قبل از پایان دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد.