شناسهٔ خبر: 158504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل:

جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

جهاد تبیین و اطلاع رسانی در اولویت برنامه ها قرار دارد رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل بهره مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی را در امر اطلاع رسانی مهم و راهبردی ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی از ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم گفت: استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های نوین و فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی لازم است.

وی گفت: اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد و اقدامات راه و شهرسازی استان اردبیل در بستر گروه‌ها و کانال‌های مجازی استانی، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و در بیش از ۵۰۰ نشریه محلی و سراسری بخشی از اقدامات اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: تولید و پخش ۴۰۰ دقیقه فیلم مستند عملکرد فعالیت‌های حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی استان اردبیل با عنوان خدمت ماندگار در قالب ۲۰ برنامه از شبکه استانی سبلان و تهیه و طراحی بیش از ۲۰۰ مورد اطلاع نگاشت، عکس نوشته، بروشور و تراکت جهت اطلاع‌رسانی اقدامات، عملکرد و فعالیت‌های اداره کل انجام گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل افزود: شبکه رسمی اطلاع‌رسانی نهضت ملی مسکن استان اردبیل با عنوان خدمت ماندگار در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام رسانه‌ای داخلی برای ارتباط بهتر با مردم و متقاضیان این طرح در راستای شفاف سازی و یکپارچه سازی اطلاع‌رسانی پروژه‌های در دست اجرا راه اندازی شده‌است.

حسینی گفت: بیش از ۸۰۰ مورد گزارش، مصاحبه، خبر و همچنین تنظیم ۵۰۰ مورد گزارش خبری و تصویری از پروژه‌های اجرایی و عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تهیه و انتشار یافته‌است.

وی افزود: هماهنگی و برگزاری ملاقات‌های اقشار مختلف مردم با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تعداد ۲۲۵۰ نفر و برگزاری نشست خبری مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان اردبیل در مناسبت‌ها و به‌صورت دوره‌ای در راستای اطلاع‌رسانی انجام گرفته است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان اظهار کرد: حضور مسئولین اداره کل در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه استانی سبلان به‌مدت ۳۶۰ دقیقه و تولید و انتشار بیش از ۴۵۰ خبر و گزارش تصویری در تارنمای اداره کل راه و شهرسازی به آدرس اینترنتی www.ardebil.mrud.ir و پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.news.mrud.ir از دیگر اقدامات اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل بوده است.