شناسهٔ خبر: 158529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع نقطه حادثه خیز سه راهی شاهرخ آباد در کرمان

اجرای طرح رفع نقطه حادثه خیز سه راهی شاهرخ آباد کرمان با جدیت راهداری و تاکید دادستان کرمان مدیر کل راهداری اداره کل و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از رفع نقطه حادثه خیز سه راهی شاهرخ آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، احسان عراقی‌زاده مدیر کل راهداری اداره کل و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای اصلاح نقطه حادثه‌خیز سه راهی روستای شاهرخ‌آباد کرمان صورت گرفته اما به‌دلایل مختلف انجام کار با تأخیر مواجه شده‌است، گفت: مشکلات تملک زمین‌های حاشیه جاده موجب عدم پیشرفت کار شده بود، لذا پس از انجام برآورد مالی و انجام مناقصه و تملک زمین‌های حاشیه طرح تعریض و اجرای پروژه، بالاخره عملیات اجرایی نقطه حادثه‌خیز سه راهی شاهرخ آباد آغاز شد.

عراقی زاده با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ارزشمند استاندار، شورای تأمین استان و دادستان کرمان اظهار کرد: اکنون گره‌های کار باز شده و با دستور مؤکد رئیس سازمان راهداری و حمل جاده‌ای کشور و استاندار کرمان، اجرای عملیات بهسازی سه راهی شاهرخ‌آباد با جدیت آغاز شده و بدون هیچ وقفه‌ای تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

مدیر کل راهداری اداره کل و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح‌کرد: سه راهی شاهرخ‌آباد در مسیر جاده ارتباطی بین شهرهای کرمان و زنگی‌آباد قرار گرفته که به‌علت ناتمام ماندن طرح مذکور، به کانون حوادث رانندگی زیادی تبدیل شده بود و با وجود حجم ترافیکی بالای این جاده، این تقاطع به یک نقطه حادثه‌خیز تبدیل گردیده‌بود که با عزم و اراده مسئولین استان، اصلاح آن با جدیت و پشتکار هرچه بیشتر انجام شد.

عراقی زاده همچنین از همراهی اهالی محدوده مسیر تشکر نموده و افزود: ان شالله به‌زودی این پروژه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.