شناسهٔ خبر: 158573 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۰۱۴ واحد مسکونی دانشگاهیان در استان هرمزگان برگزار شد

مراسم آغاز عملیات اجرایی 1014 واحد مسکونی دانشگاهیان در استان هرمزگان برگزار شد عملیات اجرایی یک هزار و ۱۴ واحد مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاههای متاهلی دانشگاه هرمزگان در راستای اجرای سیاست های اجرایی نهضت ملی مسکن روز شنبه با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، امام جمعه بندرعباس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس دانشگاه هرمزگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، عباس کمالی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی گفت: امروز عملیات اجرایی ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دانشگاه های دولتی و آزاد سراسر کشور آغاز شد که یک هزار و ۱۴ واحد مسکونی مربوط به استان هرمزگان است.

وی افزود: اجرای این طرح در اراضی مازاد دانشگاه هرمزگان به مساحت مجموع ۸۰ هکتار و مساحت مسکونی ۳۰ هکتار واقع در ضلع جنوبی این مجموعه علمی آموزشی شهر بندرعباس، امروز ۲۸ بهمن شروع شد.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: بر اساس تراکم این منطقه واحدها بصورت یک طبقه حیاط دار و متراژ حداکثر ۲۴۰ متر مربع احداث خواهد شد که هم موجب کاهش هزینه‌های ساخت و هم افزایش سرعت اجرای این طرح‌ خواهد شد.