شناسهٔ خبر: 158586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان تهران

تهران مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در اراضی شلمبه شهرستان دماوند برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و قشر نخبه دانشگاه علم و صنعت تحت تفاهم نامه وزارتین راه و شهرسازی و علوم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۹۵۰۰ واحد مسکونی سراسر کشور به دستور آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور و با حضور وزرای راه و شهرسازی و علوم از محل نهاد ریاست جمهوری از کلنگ زنی و شروع ساخت دو هزار واحد مسکونی در سی هکتار از اراضی شلمبه شهرستان دماوند در پلاک‌های ۲۹ و ۵۸ فرعی از ۷۰ اصلی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن و در تفاهم با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف درصدد تأمین زمین برای ساخت واحد مسکونی جهت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان هستیم و در این مسیر از حمایت‌های معاون عمرانی استانداری تهران و ظرفیت‌های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن و ظرفیت سازی در این خصوص استفاده می‌کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی خواست تا از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط دولت سیزدهم در راستای تأمین مسکن کارکنان‌شان بهره ببرند و زمین‌های خود را جهت این امر معرفی کنند.