شناسهٔ خبر: 158593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زیرگذر التپه شهرستان بهشهر به بهره برداری رسید

مازندران پس از سال‌ها وقفه و با همت شبانه روزی راهداران، عملیات اجرایی احداث زیرگذر التپه در سطح محور بهشهر _ گلوگاه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران مصطفی قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل در آیین بهره برداری از پروژه زیرگذر التپه که با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان شهرستان بهشهر و جمعی از مسئولین شهرستانی همراه بود، اظهار کرد: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی منطقه اقدامات درخور توجهی در دست اجراست.

وی گفت: این محور یکی از محورهای پرتردد محسوب می‌شد که با پیگیری‌های به عمل آمده و اختصاص اعتبار و با هدف رفع سانحه خیزی، عملیات احداث زیر گذر توسط این اداره کل اجرا و انتظار چند ساله مردم منطقه تحقق یافت.

قدمی تشریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد بود در سال جاری به اتمام رسید و مورد بهره برداری مردم شریف استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز عملیات احداث زیر گذر پاسند این شهرستان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص ارتقا و ایمن سازی محورهای استان خاطر نشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی پروژه‌ها داشته‌باشیم.