شناسهٔ خبر: 158599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد؛

انسداد شبانه روزی محور کندوان

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از انسداد محور کندوان به‌منظور اجرای عملیات انفجار و رهاسازی سنگ‌های حادثه‌خیز خبر داد و گفت: این محور از تاریخ‌های ۲۹ بهمن تا اول اسفند و همچنین در تاریخ ۱۳ اسفند لغایت ۱۵ اسفند ماه به‌طور شبانه روزی مسدود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد گفت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مسؤولان پلیس فراجا و همچنین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های البرز و مازندران این مسیر در زمان یاد شده به‌طور شبانه روزی به روی مسافران بسته می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکنون یک و نیم‌میلیارد تومان بابت عملیات انفجار و رهاسازی سنگ‌های حادثه‌خیز اعتبار اختصاص یافت.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به‌علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به‌ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

وی ادامه‌داد: محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط در حوزه استان مازندران است.

محمدنژاد ادامه‌داد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده ای می‌توانند از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی ادامه‌داد: کاربران جاده‌ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.