شناسهٔ خبر: 158613 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید انجام شد؛

تجلیل از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا در شرکت عمران شهرهای جدید

جلسه رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در مراسمی از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا در آن شرکت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید نشست صمیمی سعید غفوری رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و مختار محمدی عضو هیات مدیره با ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا در شرکت مادر به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد.

غفوری در این نشست ضمن قدردانی از زحمات ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد: افتخار ما این است در دوره حکومت جمهوری اسلامی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به دشمن واگذار نکرده و همواره در دفاع از آب و خاک این سرزمین در صف اول ایستاده‌ایم.

محمدی نیز در ادامه با اشاره به اینکه خاطرات دوران جنگ تحمیلی قابل استناد بوده و می‌تواند همه مکتوب و برای نسل‌های بعدی استفاده شود گفت: حضور در میدان جنگ و دفاع از خاک کشور یک مسئولیت به شمار رفته و امروز نباید تنها به عنوان یک امتیاز از آن یاد شود؛ جامعه ایثارگران باید نقش پر رنگ تری در امور داشته و با برگزاری نشست های منظم به صورت ماهیانه فعال تر و انتقادات و پیشنهادات خود برای پیشرفت مجموعه را اعلام کنند.

در پایان این مراسم رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اهدای لوحی از همکاران جانباز، ایثارگر و فرزندان شهدا در شرکت مادر قدردانی کرد.