شناسهٔ خبر: 158654 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسدود شد / محورهای هراز و فیروزکوه مسیر جایگزین

ترافیک در محور کرج - چالوس مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛ محور چالوس مسیرهای رفت و برگشت، ، واقع در استان مازندران، از ساعت ۰۶:۰۰ امروز تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱ اسفندماه و از ساعت ۰۶:۰۰ سیزدهم تا ساعت ۲۴:۰۰پانزدهم اسفندماه ، بدلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌ گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد، محور چالوس و آزادراه تهران–شمال مسیرهای رفت و برگشت، از ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۲۹ بهمن تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه اول اسفند ۱۴۰۲ مسدود هستند.

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیرهای رفت و برگشت، روان  است. همچنین محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد مداخلات جوی هستند.

بر اساس این گزارش در آزادراه قزوین–کرج–تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا استاندارد و پل فردیس تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده گلشهر، در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک سنگین است.

همچنین آخرین وضعیت جوی در سطح راه های کشور حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل،  کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های مازندران، کرمانشاه، گیلان، خراسان جنوبی و کرمان و وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان کرمان است.

گفتنی است؛ محورهای پونل–خلخال، هشتگرد – طالقان، محورهای مسدود غیرشریانی و سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده دارای انسداد فصلی هستند.

یادآور می شود؛  محور چالوس مسیر(رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ لغایت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ و از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳لغایت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵، بدلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌ گردد.