شناسهٔ خبر: 158747 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران؛

نشست بررسی قوانین مربوط به رزمندگان در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

ببینید | برگزاری نشست بررسی قوانین مربوط به رزمندگان وزارت راه و شهرسازی نشست بررسی قوانین مربوط به رزمندگان در وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران و نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، نشست بررسی قوانین مربوط به رزمندگان، در وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه با حضور منصور احمدلو، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، نمایندگان امور ایثارگران در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه و نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

نمایندگان سازمان «امور رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح» در ابتدای این نشست به تشریح اقدامات انجام شده با هدف بهبود وضعیت معیشت و خدمات رزمندگان پرداخته و اعلام کردند: وزارت راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی با سازمان امور رزمندگان داشته است.

در ادامه این نشست تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی در قبال رزمندگان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ هماهنگی‌های لازم از سوی سازمان امور رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح،  با سازمان برنامه و بودجه به‌منظور شناسایی و تعیین محل تامین اعتبار برای مصارف انجام شود و برای اقدامات اجرایی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

گفتنی است؛ منصور احمدلو مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در این نشست تاکید کرد: فرهنگ ایثار و ایثارگری نباید فراموش شود و خدمتگزاری به رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا باید توام با احترام باشد.