شناسهٔ خبر: 158793 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد

نمایشگاه مطبوعات معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌های مختلف حوزه رسانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از غرفه خبرگزاری‌ها بازدید کرد و به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن پاسخ داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ظرفیت خبررسانی در حوزه بازآفرینی شهری بسیار بالاست، عنوان کرد: مهم‌ترین ابزار جریان نوسازی بافت‌های فرسوده رسانه‌ها هستند، در واقع رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و روشن از حمایت‌های دولت و شهرداری‌ها در راستای نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کمک بزرگی به این امر کنند.

وی با اشاره به اینکه اهالی رسانه باید با رویکرد جدیدی به برنامه بازآفرینی شهری توجه کنند، تصریح‌کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق به ساکنان بافت‌های فرسوده می‌توانند اهمیت بازآفرینی شهری را به احیا هویت شهرهای کشور و شان و کرامت انسانی ساکنان این محدوده‌ها پیوند بزنند.

آیینی همچنین از اهالی رسانه خواست تا ساکنان، سازندگان و تسهیل‌گران را نسبت به مسئولیت اجتماعی‌شان آگاه کرده و آنان را به‌سمت نوسازی بافت‌های فرسوده سوق دهند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹:۳۰ در محل مصلای تهران برپاست.