شناسهٔ خبر: 158805 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، تهران و مرکزی

جاده برفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، تهران و مرکزی خبر داد.

رضا یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(رفت و برگشت) از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه یکم اسفند مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (مسیر رفت و برگشت) گزارش شده و محورهای شمالی فاقد  مداخلات جوی است.

یوسفی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس خبر داد.

وی افزود: آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز دارای ترافیک سنگین است.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، تهران و مرکزی گزارش شده است.

یوسفی محورهای مسدود غیرشریانی را پونل – خلخال و هشتگرد – طالقان و محورهای دارای انسداد فصلی را سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و  وازک – بلده اعلام کرد.