شناسهٔ خبر: 158808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به عنوان مدیرفعال عرصه «نهضت ملی مسکن»

مهندس اسماعیلی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ازاصغراسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به عنوان مدیرفعال عرصه« نهضت ملی مسکن» با اهدای لوحی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در لوح تقدیری که به امضای سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رسیده از اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به خاطر مدیرفعال عرصه «نهضت ملی مسکن» بااهدای لوحی قدردانی شد.

در این لوح تقدیرآمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)،هفته مهندس به یاد مهندسینی است که  سختی ها و مشقت های رسیدن به این جایگاه را لمس کرده اند،مهندسی،در واقع علم خدایی در طبیعت است ،نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه دقیق دانشمندان تاریخ پر افتخار ایران اسلامی نظیر  خواجه نصیرالدین طوسی موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح های نوین در علم مهندسی به شمار می رود. 

در بخش دیگر لوح تقدیر از مدیر کل راه و شهرسازی تاکید شده است:

لذا بدین وسیله ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مهندسی در طول دوران دفاع مقدس که ابداعات و شگفتی های بزرگی را خلق کردند ،نامگذاری روز میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان روز مهندس را به شما مهندسین تلاشگر عرصه مهندسی استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در متن لوح تقدیرفرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان شده است: به پاس قدردانی از درک عمیق و اهتمام جدی و مسئولانه شما در رزمایش جهادگران فاطمی از زحمات شما قدردانی و توفیقات روز افزون شما را در ادامه راه پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله) از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.