شناسهٔ خبر: 158809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی «توسعه توانمندی اقتصادی» برای بانوان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران

دوره دوره آموزشی «توسعه توانمندی اقتصادی» برای بانوان ساکن در سکونت‌گاه‌های غیررسمی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در شهر خرمدره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،رئیس اداره  بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «توسعه توانمندی اقتصادی» برای بانوان ساکن در سکونت‌گاه‌های غیررسمی، گفت: کارگاه آموزشی«شیرینی‌پزی درجه دو »به مدت ۱۹۰ ساعت برای ۱۵ نفر از  بانوان ساکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهر خرمدره برگزار می‌شود. 

علی عباسی تاکید کرد: این دوره آموزشی با اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در شهر خرمدره برگزار می شد و در برگزاری این دوره آموزشی شهرداری و فنی و حرفه ای هم همکاری دارند. 

وی به اهداف برگزاری  این دوره آموزشی در شهر خرمدره اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی  توسعه توانمندی اقتصادی  و اشتغال ساکنین محلات هدف بازآفرینی شهری، با هدف ایجاد درآمد پایدار از طریق توسعه  مشارکت نهادهای محلی (تشکیل حلقه های میانی) با محوریت کسب و کارهای خرد و کوچک می باشد. 

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین از برگزاری دوره آموزشی دوخت سرویس آشپزخانه برای بانوان ساکن در محلات بازآفرینی شهری در شهرستانهای زنجان،ابهر و قیدار خبر داد و تاکید کرد: این دوره ها به مدت ۱۲۰ ساعت در این شهرستانها هم در حال برگزاری است.