شناسهٔ خبر: 158815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

پیشگیری از چالش‌ها برای ارتقای سلامت اداری در اولویت است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پیشگیری از چالش‌ها و تخلفات اداری از اولویت‌های کاری برای ارتقای سلامت اداری و شفاف سازی های سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مراسم تکریم و معارفه حراست جدید اداره کل اظهار کرد: اقدامات متعددی برای پیشگیری و مراقبت از بروز چالش‌های احتمالی در اداره کل صورت پذیرفته که به‌ویژه در پایانه مرزی اینچه برون به تکمیل نیاز دارد.

وی، تقویت نیروی انسانی حراست در شهرستان‌ها  را یکی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از چالش‌ها برشمرد و ادامه‌داد: با توجه به حجم و گستردگی فعالیت‌های اداری و سازمانی، تکریم ارباب رجوع و خروج رضایت بخش آنها از اداره کل بسیاری از این چالش‌ها را جلوگیری می‌کند.

مدیر حراست کل استان گلستان نیز در این مراسم گفت: حراست‌ها باید به این سمت پیش روند که اطلاعات مردم پایه را پیگیری کنند تا خود مردم امنیت جامعه را تأمین کنند.

به گفته اسماعیلی، برای نهادینه سازی این فرهنگ به اعتمادسازی، مکارم اخلاقی و تکریم نیروی انسانی درون و برون سازمانی نیاز داریم تا حراست را مامن و راهگشای مشکلات خود بدانند.

وی نیروی انسانی را بالاترین سرمایه هر مجموعه دانست و گفت: برای افزایش انگیزه‌های سازمانی نیروها به آسیب شناسی و مطالعه روی آنها نیاز داریم.

آیین تکریم و معارفه حراست جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با حضور مدیران ستادی حوزه حراست سازمان متبوع و مدیر و معاون حراست کل استان برگزار شد.

در این آیین از تلاش‌های یک‌ساله سید محسن میرصالحی مدیر پیشین، قدردانی به عمل آمد و ایوب میرشاه‌ی با ابلاغ حکم سازمانی به‌مدت سه سال به‌عنوان مدیر حراست اداره کل منصوب شد.