شناسهٔ خبر: 158841 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

عملیات اجرایی احداث بیمارستان بهارستان در نسیم‌شهر استان تهران آغاز شد

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان در نسیم شهر استان تهران خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز اول اسفندماه کلنگ احداث بیمارستان بهارستان در استان تهران و در منطقه نسیم شهر به زمین زده شد، جزئیاتی از روند اجرای این پروژه را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان در زمینی به مساحت ۴۳ هزار و ۷۵۰ مترمربع بنا می‌شود. همچنین زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۱۳۱ مترمربع و ساختمان جنبی آن نیز در زمین به مساحت ۱۷۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است.

به گفته نبیان، برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود.

گفتنی است، عملیات اجرایی این بیمارستان امروز اول اسفندماه با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، نرگس نژاد مدیرکل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، امام‌جمعه، فرماندار و مدیران استانی در شهرستان نسیم شهر استان تهران انجام شد.