شناسهٔ خبر: 158878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب خبر داد:

تصویب بسته های تشویقی شهرسازانه در رباط کریم، اسلامشهر و چهار دانگه

مجتبی صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب از تصویب بسته تشویقی شهرسازانه برای محلّات مشمول و غیرمشمول رباط کریم، اسلامشهر و چهار دانگه در کمیسیون ماده پنج استانداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مجتبی صادقی مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران گفت با تلاشهای شهرداران اسلامشهر، چهار دانگه و رباط کریم محلات مشمول و غیر مشمول (۲۲ محله) بافت فرسوده جهت اجرایی شدن بسته تشویقی شهرسازانه دردو جلسه اخیر معاونت شهرسازی و معماری این اداره کل به تصویب کمیسیون ماده پنج استان رسیده است که در این خصوص از سرعت عمل معاونت شهرسازی و معماری اداره کل سپاسگزارم.
وی از شهرداران شهرهای نسیم شهر، صالحیه و گلستان (مجموعه شهرستان بهارستان) خواست هر چه سریعتر مدارک و مستندات و نقشه های محلات را به معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارسال نمایند.
وی جریان سازی برای توسعه نوسازی و بومی سازی بسته های تشویقی را در توسعه مدرن بافتهای هدف یک الزام عنوان کرد و گفت: موارد ارسالی توسط شهرداران به سرعت بررسی و تدقیق شده و در جلسات کمیسیون ماده پنج استان به ترتیب مطرح می شود.