شناسهٔ خبر: 158952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درقالب پویش خانواده مهدوی اجرا می‌شود؛

تخصیص ۵۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

آیین قرعه کشی 5 هزار قطعه مسکونی جوانی جمعیت خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(خراسان جنوبی)،  میرمحمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر افزود:طی مراسمی آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان و خانواده های مشمول قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی در مرکز استان برگزار می شود.
میرمحمدمودی افزود: با عنایت به دستور مقام عالی وزارت در خصوص واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت دربازه زمانی دهه مبارک فجر تا میلاد باسعادت امام زمان (عج)این مراسم با حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، استاندار خراسان جنوبی ، تعدادی از مدیران و مسئولین کشوری و استانی و حدود ۲۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و ۴ فرزند زیر بیست سال در روز پنجشنبه ۳ اسفندماه و بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در شهر بیرجندبرگزار می شود.
وی تصریح کرد: از مجموع ۵ هزار قطعه زمین که در مراسم فردا قرعه کشی و تخصیص خواهد یافت ۴ هزار و ۱۰۰ قطعه مربوط به متقاضیان شهر بیرجند و ۹۰۰ قطعه هم مربوط به متقاضیان سایر شهرستانهای استان است.
شایان ذکر است تاکنون حدود ۲ هزار قطعه زمین در شهرستانهای استان قرعه کشی و به متقاضیان این طرح واگذار شده است.