شناسهٔ خبر: 158957 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

نتایج برگزاری رزمایش زیستی به عنوان دستورالعمل به فرودگاه‌ها ابلاغ شود

محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برگزاری رزمایش زیستی در فرودگاه تبریز، گفت: امیدواریم نتیجه و عملکرد این رزمایش به عنوان یک دستورالعمل برای دیگر فرودگاه‌های سراسر کشور جمع بندی، ارسال و ابلاغ شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در رزمایش پدافند زیستی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز که صبح امروز برگزار شد، در سخنانی اظهارداشت: برگزاری رزمایش زیستی، فرصتی مناسب برای شناسایی نقاط قوت و ضعف در تمامی بخش‌ها و ارتقا توان کنترل بر تمامی امور در صنعت است.

وی افزود: برگزاری رزمایش آمادگی درست و به هنگام برای مقابله بهتر با بحران ها را به ما آموزش می‌دهد و مصداق این امر برگزاری رزمایش زیستی در سال‌های گذشته است که توانست آمادگی صنعت حمل ونقل هوایی در زمان ویروس کرونا را افزایش دهد.

کاپیتان محمدی بخش، با بیان اینکه تجربه برگزاری اینگونه رزمایش‌ها نشان دهنده هوشیاری هر مجموعه است، گفت: برگزاری رزمایش یک پله ما را از دیگر سطوح ارتقا می دهد و امیدواریم نتیجه و عملکرد این رزمایش به عنوان یک دستورالعمل برای دیگر فرودگاه‌های سراسر کشور جمع بندی، ارسال و ابلاغ شود.