شناسهٔ خبر: 158983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

دانشجو آئین واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، آئین واگذاری زمین رایگان به ۶۰۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی برگزار شد.

خسرو دانشجو با اشاره به اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تعداد متقاضیان تایید نهایی شده واگذاری زمین رایگان در قالب این طرح ۱۱۰ هزار نفر در کل کشور بوده و تا این لحظه از این تعداد، ۶۹ هزار تامین زمین و واگذاری انجام شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: قانون واگذاری زمین در قالب جوانی جمعیت یکی از طرح‌های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است و در اولویت امور اجرائی این وزارتخانه قرار دارد و به همین جهت از طرح‌های در جریان بوده و آمار آن همواره متغیّر است.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان شرقی ۵ هزار و ۷۷۰ متقاضی از ثبت نام کنندگان در این طرح تایید نهایی شده اند و امروز به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و در آستانه میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) به ۶۰۲ خانواده در سطح استان آذربایجان شرقی زمین واگذار شد که با اضافه شدن این تعداد، به یک هزار و ۷۵۰ خانواده زمین رایگان در این استان زمین رایگان تامین و واگذار شده است.