شناسهٔ خبر: 159037 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته ای که گذشت:

رئیس جمهوری، اسفندماه طرح توسعه فرودگاه ایلام را افتتاح می‌کند/ بهره برداری از ۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو تا پایان امسال 

هواپیما دولت رئیس جمهوری، اسفندماه طرح توسعه فرودگاه ایلام را افتتاح می‌کند و بهره برداری از ۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو تا پایان امسال مهم‌ترین عناوین خبری حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین عناوین خبری حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شرح زیر است.

بهره برداری از ۱۶ پروژه هوایی با ارزش ۸۶۸ میلیارد تومان و ۶.۵ میلیون یورو تا پایان امسال 

اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌ حمل‌ونقل هوایی در دولت سیزدهم به همراه مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده در سال جاری و نیز پروژه‌های قابل بهره‌برداری تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام شدند.

رئیس جمهوری، اسفندماه طرح توسعه فرودگاه ایلام را افتتاح می‌کند 

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح طرح توسعه فرودگاه ایلام با حضور رئیس جمهوری در اسفندماه و طرح توسعه فضای ترمینال فرودگاه مشهد به همراه چند پروژه دیگر توسط وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

اورژانس هوایی هما در یک ماه آینده افتتاح می‌شود  

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از افتتاح مرکز اورژانس هوایی این شرکت در یک ماه آینده خبر داد و گفت: بدین ترتیب هزینه جابه‌جایی بیماران اورژانسی تا یک دهم کاهش می‌یابد.

فعالیت ۱۵۰ فروند هواپیمای مسافربری در ناوگان هواپیمایی کشور 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نزدیک به ۱۵۰ فروند هواپیمای مسافربری در ناوگان هواپیمایی کشور حضور دارند، تصریح کرد: برای به حداکثر رساندن ظرفیت در سفرهای نوروزی تلاش می‌شود.

سه شرکت‌ از فروش بلیت هواپیما ممنوع شدند 

شرکت‌های آپ، چارتر ۷۲۴ و موج زمزم از فروش بلیت هواپیما منع شدند.