شناسهٔ خبر: 159070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت روز مهندس

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در پیامی به مناسبت روز مهندس، از تلاش‌ها و خدمات مهندسان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران؛ حسن جهانیان گفت: پنجم  اسفندماه، خجسته‌زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، «خواجه نصیرالدین طوسی» و روز ملی «مهندس» را به همه فعالان عرصه مهندسی علی الخصوص مهندسین گرامی خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تبریک عرض می‌نمایم. 

وی ادامه داد: به یقین روز مهندس، روز گرامیداشت پیشگامان عرصه عمران و آبادانی، پیشرفت و سازندگی  در کشور است ،  چرا که آنان در اندیشه ساختن ایرانی آباد بوده وتاریخ پرافتخار این کشور مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن این مرز و بوم بوده‌اندو امروز هم با تقویت اخلاق حرفه‌ای و روحیه خودباوری در جامعه مهندسی برای ساختن این مرز و بوم تلاشی مضاعف دارند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خاتمه اظهار داشت:  امیدوارم بتوانیم در سایه الطاف ایزدی و بهره گیری از دانش نوین و تجربیات ارزشمند مهندسین عزیز و دیگر همکاران خدوم این اداره کل، در جهت حفظ و حراست از راه‌های ارتباطی بهشت ایران زمین، مازندران ولایت مدار موفق و موید باشیم.