شناسهٔ خبر: 159072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت روز مهندس

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسی به خصوص مهندسان پرتلاش این اداره کل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با صدور پیامی پنجم اسفندماه، روز مهندس را به جامعه مهندسی به خصوص مهندسان پرتلاش این اداره کل تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

پنجم اسفند ماه، سالروز تولد دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی و قدردانی از سرمایه های تخصصی این کشور و پیشگامان عمران و آبادانی میهن اسلامی و پاسداشت تفکر مهندسانی است که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌ و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعه امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند. روز مهندس بهانه‌ای است که بار دیگر تعهد خود را در راستای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز یادآور شویم و در این زمینه بیش از گذشته کوشا بوده و سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار سرزمین مان، به خوبی ایفا نماییم.

اینجانب ضمن تبریک روز مهندس به همه مهندسان گرانقدر و متعهد به خصوص همکاران پرتلاشم در خانواده بزرگ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.