شناسهٔ خبر: 159087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملکرد اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه پایش عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی نسبت به برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در این نشست وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سرفصل‌هایی از عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان با حضور ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و معاونین ذیربط با محوریت معاونت املاک و حقوقی ،فنی و مهندسی، مشارکت و مولدسازی و همچنین پشتیبانی منابع در سالن جلسات شهید زین العابدین زاهد مقدم اداره کل راه و شهرسازی استان بررسی شد.  
داعی افزود: برنامه اجرایی بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه‌ای ناظر بر تکالیف طرح نهضت ملی مسکن تدوین شده است و برخی سرفصل‌های آن در حوزه املاک و حقوقی شامل تحویل و تحول اراضی منابع طبیعی به اداره کل، تحصیل اراضی، آرشیو اسناد، ایجاد بایگانی الکترونیک، بازشماری منابع سازمان و ... است.  
 مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: در این جلسه با پایش میدانی و فنی شاخص‌های برنامه‌ای و پایش تحقق عملکرد، نقاط ضعف و قوت استان بر اساس شرایط متفاوت مورد بررسی قرار گرفت.  
در ادامه با توجه به عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در شاخص‌های ابلاغی، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین حوزه‌های مختلف به تشریح اقدامات و موانع موجود برای تحقق ۱۰۰ درصدی برخی برنامه‌ها پرداختند و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و پیش‌برد اهداف اتخاذ شد.