شناسهٔ خبر: 159106 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران

بندر امیرآباد صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، احداث مخازن برای ترانزیت فرآورده‌های نفتی، صنایع تبدیلی روغن خوراکی، ایجاد و بهره‌برداری از مرکز گردشگری و سایر صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده از سوی بندر امیرآباد در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مازندران به بازدیدکنندگان ارائه و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد؛ همایش فرصت های سرمایه‌گذاری استان به همت استانداری مازندران در محل اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی استان در ساری با حضور شرکت ها دانش بنیان ، ادارات و صنایع مختلف در حوزه های سرمایه گذاری ، صمت ، جهاد کشاورزی ، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این همایش استاندار مازندران با اشاره به توسعه زیرساخت های این استان به عنوان مهمترین اقدام دولت سیزدهم در استان گفت: برای ایجاد تحول در ظرفیت‌های اقتصادی کلان استان با حمایت دستگاه قضا آمادگی کامل وجود دارد.

خیریانپور معاون امور اقتصادی استانداری مازندران نیز از توسعه بستر لازم جهت تنوع سرمایه گذاری و فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری این استان نسبت به سایر استان های کشور سخن گفت و سرمایه گذاران بخش خصوصی را به توسعه و بهره برداری از این فرصت ها با ایجاد اشتغال پایدار  ترغیب نمود.

گفتنی است در حاشیه این همایش پنل های تخصصی با حضور مدیران و مسئولین برگزار شد و محمد علی موسی پور گرجی در پنل تخصصی سرمایه گذاری حضور یافت و به سوالات مراجعین پاسخ داد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نهادها و ادارات دولتی، شرکت‌های دانش بنیان و محصولات بخش خصوصی در زمینه ادوات کشاورزی، محصولات غذایی و فناوری از دیگر رویداد این همایش بود که بندر امیرآباد نیز با استقرار غرفه، ظرفیت ها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بندر همچون احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، احداث مخازن جهت ترانزیت فرآورده های نفتی، صنایع تبدیلی روغن خوراکی، ایجاد و بهره‌برداری از مرکز گردشگری و سایر صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده را به بازدیدکنندگان ارائه و معرفی کردند.

گفتنی است در این همایش سرمایه گذاران بخش خصوصی موفق و کارآفرین هم به ایراد سخن پرداختند و از چالش ها و موانع  خود  گفتند و تسهیل در رفع موانع جهت صادرات محصولات خود را از مقامات استانی خواستار شدند.