شناسهٔ خبر: 159123 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز مهندس

مالکی نوشتن مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است:

پنجم اسفندماه روز مهندس به مناسبت بزرگداشت دانشمند نامی خواجه نصیرالدین طوسی نامگذاری شده است. مهندسان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه نقش بی‌بدیلی در شکوفایی و توسعه پایدار کشور در عرصه‌های مختلف ایفا می‌کنند. زنان و مردانی که با تفکر، خلاقیت، خردگرایی، خودباوری و قدرت تحلیل، راه رسیدن به پیشرفت را هموار می‌سازند.

بدون شک تاریخ پرافتخار ما و آثار با شکوه معماری و صنعتی باقی‌مانده از دوره‌های مختلف، گواهی است بر توانایی و شایستگی مهندسان ما از گذشته‌های دور تا عصر حاضر. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مهندسان ما با تکیه بر تجربیات ارزشمند گذشته و دانش نوین به موفقیت‌ها و نوآوری‌های بیش از پیش دست یافتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به تمامی همکاران محترم و مهندسان خدوم خانواده بزرگ و پرافتخار وزارت راه و شهرسازی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون آنان را در ادامه خدمت در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی آرزومندم.