شناسهٔ خبر: 159174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتخاب درست در انتخابات، ضامن پیشرفت و آبادانی کشور است

نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: کارکنان دولت وظیفه دارند در ترویج فرهنگ مشارکت و تشویق مردم در انتخابات پیشگام باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در نشست بصیرتی جهاد تببین با موضوع انتخابات، اظهار داشت: انتخابات پیش رو فرصتی مهم برای تعیین مسیر آینده کشورمان است و در این برهه حساس، ما وظیفه داریم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، آینده‌ای روشن برای ایران رقم بزنیم.

 وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، افزود: این تحریم‌ها حوزه حمل و نقل و راه و ترابری کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. عدم امکان واردات اتوبوس، کمبود تجهیزات جاده‌ای و تاخیر در پروژه‌های عمرانی، تنها بخشی از مشکلاتی است که در سایه این تحریم‌ها گریبانگیر کشورمان شده است.

چشمه خاور با وجود این مشکلات، به فرصت‌های پیش آمده در سایه تحریم‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها فرصتی برای اتکا به توان داخلی و یافتن راه‌های جایگزین به وجود آورد. شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر در زمینه تولید تجهیزات حمل و نقل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند و می‌توان با استفاده از روش‌های جدیدتر و ایمن‌تر، نیازهای کشور را در این زمینه برطرف کرد.

 وی در ادامه به اهمیت انتخاب درست در انتخابات اشاره داشت و عنوان کرد: مردم باید نماینده‌هایی را انتخاب کنند که به مشکلات مردم واقف باشند و برای حل این مشکلات برنامه داشته باشند و از منافع ملی دفاع کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام،افزود: انتخاب درست نماینده، یعنی پیشرفت و آبادانی کشور و رفاه و آسایش مردم. انتخابات یه فرصت است که باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

 وی در پایان سخنان خود، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: ما به عنوان کارکنان دولت، وظیفه داریم که در ترویج فرهنگ مشارکت و تشویق مردم به حضور در انتخابات پیشگام باشیم و برای آینده خودمان و کشورمان هوشمندانه تصمیم بگیریم.

در این نشست جمعی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ایلام و فرمانده بسیج شهید شنبه ای حضور داشتند.