شناسهٔ خبر: 159177 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود خبر داد؛

واگذاری زمین به ۳۳۳۳ متقاضی طرح جوانی جمعیت در خراسان‌رضوی

واگذاری زمین مدیرعامل شهر جدید بینالود از واگذاری زمین به ۳۳۳۳ متقاضی طرح جوانی جمعیت در خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر جدید بینالود، حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود از برگزاری آیین واگذاری زمین به۳۳۳۳ متقاضی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان خراسان رضوی  خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود با اعلام اینکه این مراسم با حضور ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی، خدایی معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، دایی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و جمعی از متقاضیان دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت از سراسر استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در این گردهمایی به خانواده‌های حاضر در مراسم که در طرح ۳ فرزندی و ۴ فرزندی ثبت‌نام کرده بودند در سالروز میلاد امام زمان (عج)، قرارداد زمین‌های اختصاص داده شده، واگذار شد.
 
یزدانی افزود: با تخصیص یکصد قطعه زمین ویلایی به خانواده‌های دارای ۴ فرزند، از ۳۳۳۳ قطعه زمین واگذار شده در این  پویش با عنوان  "خانواده مهدوی"، بیش از ۱۰ درصد از سهم اراضی اختصاص داده شده در استان خراسان رضوی برای طرح جوانی جمعیت تا کنون توسط این شهر جدید تامین شده است .

شایان ذکر است از ابتدای تصویب قانون طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون حدود ۶۴۰ قطعه زمین ویلایی در طرح مذکور به خانواده‌های مشمول این قانون  در شهر بینالود زمین واگذار شده است.