شناسهٔ خبر: 159190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مطرح شد

الهام مهندسان از فناوری‌های نوین وخلاقانه با رعایت مقررات

فلاحتگر مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان در پیامی پنجم اسفند زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و روز مهندس را به جامعه مهندسین وخانواده بزرگ راه وشهرسازی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)،محمدرضا فلاحتگر مدیرکل  و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان در پیامی پنجم اسفند زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و روز مهندس را به جامعه مهندسین وخانواده بزرگ راه وشهرسازی تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
پنجم اسفند، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است؛ موعدی برای پاسداشت تفکر مهندسانی که توسعه ‌ساز و تحول‌ آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز را بهتر از گذشته ساخته‌اند.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و این روز بزرگ را خدمت تمامی مهندسان فرهیخته ایران اسلامی به ویژه مهندسان پرتلاش مجموعه راه و شهرسازی در استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا رادر مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
امید است با الهام ازفناوری‌های نوین وخلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، اندیشه و روش مهندسان ایرانی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.